Wednesday, March 9, 2011

TQ sayang :)

Salam...

Perut sudah kenyang. Tadi keluar makan malam ngan bakal suami, en ekal. Biasanya kami jumpa hari minggu saje. Tapi, disebabkan kad ATM ada padanya dan cash dalam purse ada RM15 sahaja, beliau terpaksa datang ke Bandar Baru Bangi. Cik elin dah cakap cukup lagi itu pitisss, sebab duk umah masak saje. Katanya kot-kot ada emergency. Tima kasih ye sayang. Susah payah datang dari BBK ke BBB. Hampir sejam juga lah perjalanan. 

Tukar topik ye, mau cerita kisah weekend lalu :)
Kami ke Wangsa Walk, ada karnival kahwin untuk bakal pengantin. Saje kami ke sana, mana tau ada barang atau lain-lain yang boleh kami survey. Al-maklumlah masa tak banyak dah. Persiapan pon tak banyak lagi kami buat. Pergi sana sekadar mau cuci mata, lastnya jumpa booth fotographer. Pakej sangat berpatutan. Dengan contoh pics yang menarik. En ekal buat keputusan untuk tempah kat sini. Harap group mereka dapat buat yang terbaik untuk majlis kami nanti. 
Ini dia, pic galokss cik elin di luar Wangsa Walk sambil en ekal membuat keputusannya untuk memilih apa yang terbaik ;




Pics cik elin saje. En ekal tak ada ke? Hihihi. Beliau tak bape suka bergambar. Cintanya saje yang galokss bergambar. Kan cik elin. Hehehe. Oh tidak sabar untuk shoot .......... nanti. Gelenyasssssss!!!


Wassalam...

No comments:

Post a Comment