Friday, January 28, 2011

Di hari kejayaan 061110 .

Salam...

Alhamdulillah. Saya panjatkan kesyukuran pada Yang Esa.

Selesai sudah pengajian untuk peringkat Ijazah pada Mei tahun lalu. Bulan November 2010 baru-baru ini saya sudah pon bergraduasi bersama-sama rakan seperjuangan. Rasa gembira tak terkata. Bukan mudah lalui hari-hari sebagai seorang pelajar. SUKAR tapi SERONOK. Tak akan saya lupakan memori indah ini. 
 
Akan rindu jua :
ASSIGNMENT PRESENTATION QUIZ TEST FINAL EXAM 
Yang paling tak akan lupa, bila nak check RESULT. Kan kawan-kawan? ;)
Btw, CONGRATS untuk diri sendiri dan frens. Walaupon terlambat, tapi bermakna kan ucapan itu. 

Gambar kenangan di hari tersebut ;






Hadiah yang sangat berharga buat mama dan abah. Tima kasih yang tak terhingga atas sokongan, dorongan, tunjuk ajar, nasihat dan sebagainya. 

Sekarang saya sudah pon bekerja di sebuah syarikat swasta kat Kota Bharu nih. Alhamdulillah tak lama sangat saya duk makan tido kat umah, saya diterima keje. Lebih kurang 7 bulan saya bersama syarikat ni. Pengalaman pon nak kata banyak tak lah sangat, cuma jadi asset untuk apply keje yang lebih bagus. InsyaAllah. Doakan yang terbaik. Amin. 


Wassalam..


 

No comments:

Post a Comment