Saturday, April 24, 2010

Owh. rindu comel saya di kampung.

Salam...

Pejam celik pejam celik dah nak penghujung bulan april.
Hampir 2 bulan saya tak balik kampung.
Rindu sgt akan family di kampung.

Tak sabar mau abis final exam nih.
Nak balik kampung okei.
Huhuhu.

Final hampir tiba. Lagi seminggu. Buku... Saya tak sentuh pon. Ntah nape jadi malas. Mungkin sebab kalut nak siapkan final report minggu lalu. Aduhhh. Risaunya. 

Pictas kat bawah saya 'curi' dari facebook papa haiyan.
Buat tatapan sume ye.

Waa..Sengih peseng baru nih. Hihihi.

Minum milo beng..

Ngan mummy. Cikna oyak, fotostat muka mummy. Ehee.

Ngan papa. Brehi sungguh la kalu air gak. Huhuhu.

Rindu haiyan. Kalo mama kol, mesti ada cite baru comel saya ni. Ehee.
Haiyan. Tunggu acik balik lepas final ni. Kita p naik ketapi ngan mummy dan ucu okei.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment